Stichting Reprorecht wil in de toekomst alle correspondentie digitaal versturen.



Als u toekomstige correspondentie, facturen, etc. digitaal wilt ontvangen, vul dan hier uw (facturatie)e-mailadres in.


Bezig met verzenden...
Sluiten

Stichting Reprorecht wil in de toekomst alle correspondentie digitaal versturen.

Als u toekomstige correspondentie, facturen, etc. digitaal wilt ontvangen, vul dan hier uw (facturatie)e-mailadres in.

Bezig met verzenden...
Sluiten

Stel een nieuw wachtwoord in voor uw account


Bezig met verzenden...
Sluiten

U heeft uw Verklaring Geen Gebruik succesvol bevestigd.



Binnen 3 weken ontvangt u van ons een creditfactuur. U kunt onderstaand uw e-mailadres voor digitale facturen opgeven. Als u geen e-mailadres opgeeft, verzenden wij de factuur naar het e-mailadres waarop u de Verklaring ontving.


Bezig met verzenden...
Sluiten
English

Veelgestelde vragen

  • Vragen over inloggen
    • Hoe moet ik inloggen?

      U logt in met uw relatienummer en wachtwoord in het paarse inlogblok op de Ondernemerspagina. Ook vindt u een grijs inlogblok aan de rechterkant van alle andere pagina's voor ondernemers.

      Indien u nog geen eigen wachtwoord heeft ingesteld gebruikt u de toegangscode op de factuur.

    • Hoe kom ik aan mijn inloggegevens?

      Uw inloggegevens (uw relatienummer en toegangscode) staan op uw factuur.

      Eigen wachtwoord: u wordt via een pop-up gevraagd om een eigen wachtwoord in te stellen als u de eerste keer inlogt, of als u dit eerder nog niet heeft gedaan. Als u een eigen wachtwoord heeft ingesteld, gebruikt u voortaan dit wachtwoord om in te loggen. De toegangscode werkt niet meer als u een eigen wachtwoord heeft ingesteld.

      Bent u uw factuur kwijt? Vraag dan uw inloggegevens opnieuw aan via het contactformulier.

      Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' onderaan het paarse inlogblok op de Ondernemerspagina en volg de instructies.

    • Mijn inloggegevens werken niet.

      Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' onderaan het paarse inlogblok op de Ondernemerspagina en volg de instructies.

      Ontvangt u geen e-mail met tijdelijke inlogcode? Controleert u voor de zekerheid uw spam-map. Als u geen e-mail heeft ontvangen, neemt u dan telefonisch contact met ons op.