Veelgestelde vragen
-
Vragen over inloggen
-
Hoe moet ik inloggen?
U logt in met uw relatienummer en wachtwoord in het paarse inlogblok op de Ondernemerspagina. Ook vindt u een grijs inlogblok aan de rechterkant van alle andere pagina's voor ondernemers.
Indien u nog geen eigen wachtwoord heeft ingesteld gebruikt u de toegangscode op de factuur.
-
Hoe kom ik aan mijn inloggegevens?
Uw inloggegevens (uw relatienummer en toegangscode) staan op uw factuur.
Eigen wachtwoord: u wordt via een pop-up gevraagd om een eigen wachtwoord in te stellen als u de eerste keer inlogt, of als u dit eerder nog niet heeft gedaan. Als u een eigen wachtwoord heeft ingesteld, gebruikt u voortaan dit wachtwoord om in te loggen. De toegangscode werkt niet meer als u een eigen wachtwoord heeft ingesteld.
Bent u uw factuur kwijt? Vraag dan uw inloggegevens opnieuw aan via het contactformulier.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' onderaan het paarse inlogblok op de Ondernemerspagina en volg de instructies.
-
Mijn inloggegevens werken niet.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' onderaan het paarse inlogblok op de Ondernemerspagina en volg de instructies.
Ontvangt u geen e-mail met tijdelijke inlogcode? Controleert u voor de zekerheid uw spam-map. Als u geen e-mail heeft ontvangen, neemt u dan telefonisch contact met ons op.
-
Hoe moet ik inloggen?